ALGEMENE VOORWAARDEN
Artikel 1 

1.1.  Puur24 is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website kun je ons KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens vind je daar ook onze contactgegevens.  

1.2.  Onze webshop is voorzien van een SSL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van jouw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van jouw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.  

1.3.  Wij verstrekken jouw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij jouw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming vragen.  

1.4.  Puur24 is verplicht om vooraf toestemming aan jou te vragen betreffende cookies. Je leest hier meer over in onze Privacy Policy.  

1.5.  Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.  

1.6.  Wij streven ernaar om jou ten allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer je twijfels hebt over de aankoop van een product, neem dan contact op.  

1.7.  Je kun je inschrijven voor onze nieuwsbrief. Je wordt dan op de hoogte gehouden van onze aanbiedingen.  

 

Artikel 2 

2.1.  De overeenkomst tussen Puur24 en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant. 

2.2.  De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden. 

2.3.  Je bent als klant verplicht de betalingsverplichting na te komen. Indien je niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvang je een herinnering. Heb je na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht je na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau. 

2.3.  Nadat je tot aankoop bent over gegaan, ontvang je van ons een schriftelijke bevestiging per email van de aankoop. Daarin staat het product dat je hebt gekocht, wat het kost en waar je met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt. 

2.4.  Wij zijn verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij je daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijg je van ons het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug. Dit kan nooit meer zijn dan 50 procent van het totale aankoopbedrag. Heb je echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel ook een optie is, dan zullen wij een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk aan jouw wensen voldoet. Uiteraard kun je van tevoren aangeven dat je dat niet wilt.  

2.5.  De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn zichtbaar wanneer je tot de aankoop van het product overgaat.  

 

Artikel 3

3.1.  De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer je het product hebt toegevoegd aan de winkelwagen. 

3.2.  De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens de aankoop. 

Je betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan je bevestigd wordt, indien je elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.  

3.3.  Wanneer je een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, kom je achteraf ook niet in aanmerking voor korting.  

 

Artikel 4 

4.1.  Klachten over de levering dienen in eerste instantie telefonisch aan ons gemeld te worden. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd bij je thuis af te leveren.  

4.2.  Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf op te lossen. 

Wij hopen van harte dat je veel plezier beleefd met de aankoop! Indien er nog vragen zijn, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen.

PUUR24

Adres: Newtonsingel 24,

8302 ZE, Emmeloord

Telefoon: +31 6 53 14 99 52 

Email:  marloes@puur24.nl

KvK: 74643983

Btw-id: NL001850359B93

Bank: NL68INGB0009419727

KLANTENSERVICE
NIEUWS
  • Gray Twitter Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon

© 2019 | Puur24

0